„Šalnos žirgeliai“

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Gruodžio mėnesį gimnazijos pradinių klasių mokiniai, taikydami STEAM metodą, vykdė tiriamąją – inžinerinę – kūrybinę veiklą „Šalnos žirgeliai“.Šio metodo taikymas skatina mokinius kompleksiškai pažinti tikrovės reiškinius. Pasaulio pažinimo pamokų metu buvo aptarti ir stebėti žiemos gamtos reiškiniai – šaltis, šerkšnas, sniegas, šalna, šalčio piešiniai, ledo dangčiai (užšalę vandens telkiniai). Vaikai eksperimentavo (ledo tirpsmas, sniego lipnumas ir kt.), stebėjo temperatūros pokyčius. Matematikos pamokų metu mokėsi duomenis pateikti diagramomis, lentelėmis, palyginti vasaros ir žiemos oro temperatūras. Lietuvių, rusų, anglų kalbų pamokose mokėsi žodžių, vaizdingų posakių, eilėraščių apie šaltį, šalną, sniegą taip pat rengė mįslių viktorinas. Ir berniukams, ir mergaitėms labai patiko šalčio valgymo diena – jie ragavo įv.skonių ledus, dalijosi ledų gaminimo receptais.Vaikai dažniausiai dirbo grupėmis, taip galėdami pasitarti, diskutuoti, bendrai ieškoti sprendimų. STEAM – tai metodas, kurį taikydami panaudojame visus pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, skonį.Visas veiklas karūnavo surengta kūrybinių darbų „Šalnos žirgeliai“ paroda. Pradinukai piešė, konstravo, lipdė žiemos simbolį – šalnos žirgelį. Žirgelius gamino visos pradinė klasės ir jų mokytojos.Gera buvo matyti džiaugsmu spindinčias mažųjų akis, kai jose sušvisdavo atradimo džiaugsmą skleidžianti šviesa. Pradinukai džiugino savo samprotavimais, mokėjimu spręsti problemas, sutelktu į veiklas dėmesiu.STEAM ugdymas išlaisvina vaikus ir pedagogus.

Daugiau naujienų: